Blog Yazmaya Başladım

Merhaba değerli blog okuyucuları, bugün sizlere nasıl blog yazmaya karar verdiğimi anlatacağım. Çocukluk yıllarımda da şiir, kompozisyon yazma gibi hobilerim vardı. Hatta kendi başıma kaldığım süre zarfında tek yaptığım yazı yazmak idi. Kendimce denemelerde yazmaya çalışmışlığım vardı ama eksiklerimden ötürü bir türlü tamamlayamamıştım.

Nasıl Başladım!

İlkokulda güzel yazılar yazdığımın farkında olmadan oturup yazıyordum. Çevremdekiler hayranlıkla okurken ben ise sadece yazıyordum. Liseye geldiğimde derslerde bazı hocalarımızın da kompozisyon denemeleri yazdırmaları veya şiir analizleri yaptırma sıralarında fark ettim ki bende bir ışık var. Sonrasın da kendimce bir konu bulup yazmaya başladım. Tabi o sürelerde blog yazmak veya blogger olmak gibi bir kelime hiç duymamıştım çevremde de bu işle ilgilenen kişiler yoktu. Sadece evimde ve işte oturup boş vakitlerimde yazı yazıyordum. Benimle beraber birkaç arkadaşım daha vardı şiir yazdığımız. Amatörce başlayan denemelerimiz bundan bir yıl sonrasında sadece denemelerde kaldı. Çünkü işin içine maddi mücadele ve manevi huzursuzluklar başlamıştı. Kendimi  “zaten yeteneğim var. Şu sıkıntılar bitsin de yine başlarım yazmaya” diye teselli ediyordum. İşin aslı üzerinde durmadıkça unutulup yok olacağını hiç tahmin etmiyordum o sıra. İşleyen demir ışıldar diye boşuna dememişler. Bende o süreden sonra “İşlemezsen paslanır” kelimesini kendim türettim ve bizzat tecrübe ile sabitledim. Sonrasında hayatıma giren, bilgisayarları değil ülkeleri birbirine bağlayan güzel bir sistem ile tanıştım adı İnternet.  İş yerimize internet bağlandıktan sonra da sosyal ağlar ve kişisel sayfaların varlığından yavaş yavaş haberdar oluyordum. Fakat biz hala toparlanma sürecinde olduğumuzdan ben blogtan ve bloggerlıktan uzak bir yaşam sürmeye devam ettim.

Sonunda Başardım!

Yıllar böyle akıp gittikten sonra bir gün Vural ağabeyimle karşılaştım. Meşhur Vural EgemenSARIGÖZ. Zayıf İyi ki de tanıştım şuan onun sayesinde bugün bu yazıları tekrardan yazabiliyorum. Kendisine buradan sizlerin aracılığı ile teşekkürlerimi sunuyorum.  Sizlerin de bir Vural abisi yok ise bu kardeşinizin tavsiyesini dinleyin. Eğer gönlünüzde bir şair veya bir yazar var ise oturup onu ortaya çıkarmak için mücadele edin. Deneyin, elbette ki bir sonuç alacaksınız. Kendinize bu fırsatı sunun. Umarım gönlünüzde ki edebi sanatçıya ulaşırsınız.
Hayırlı Ramazanlar. Selam ve dua ile…


ADAM…

Yorumlar

  1. Vural iyi bir yazardır. Sizi yazmaya teşvik etmesi çok güzel. Umarım daim olur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar