Bir Blogger Hangi Telefonu Kullanmalı

Merhaba değerli blog okuyucuları, verdiğim kısa moladan sonra tekrar yazı yazmanın mutluluğu ile sizleri selamlıyorum.  Öncelikle tüm Müslüman abilerim ve kardeşlerimin ramazan ayını tebrik eder, ağız tadı ile sağlık sıhhat içinde oruçlarınızı tutmanızı canı gönülden niyaz ederim.  Gelelim bu yazımızda bahsedeceğim konumuza.  Sizlere bu yazımda bir blogger hangi telefonu kullanmalı ondan bahsedeceğim ve buna sizlerle beraber karar vereceğiz.

Yeni Bir Telefon!

Bir blogger olarak her an bir fikre kapılabiliyor, konu hakkında araştırma yapıp yazı yazma ihtiyacı duyabiliyoruz. Bundan ziyade acilen bir metin yazmamız da gerekebilir veya gördüğümüz bir tabela bir foto veya çizilen farklı bir resim bize dikkat çekici gelir ve bunu yazıya dökmek isteyebiliriz.  Daha farklı olarak acil bir iş aldık ve bunu hemen yazmamız gerekebiliyor. Bu nedenle kullanacağımız telefon modeli de blog hayatımıza uygun olmalı diye düşünüyorum. Şahsım adıma şu anki kullandığım telefonum bu işler için ağır ve yavaş kalıyor. Sosyal medyada aktif paylaşım yapmam adına ve bloguma yazı yazmam için farklı bir telefon almaya karar verdim.

Sony ve Samsung!

Bu markaları seçmemin sebebi, ben uzun süre müzik dinlemeyi seven biriyim. Çevremde olan doğal olayları da fotoğraflamak ve videoya kaydetmek ayrı hobimdir. Güvenlikte olmazsa olmazımız tabii. İlave olarak şahsi işlerim açısından bolca görüşme yapıyorum. Bu nedenle iş hayatıma da uygun olmalı. Bu açıdan bu markaların belli başlı telefon modelleri benim seçimlerim arasında yer alıyor ve ben birini seçmeliyim. Seçtiğim modeller; Sony Xperia Z5 Compact ve Samsung Galaksy note 4.


Bu telefonu seçme sebebim, en çok hoşuma giden özelliği bünyesinde kalem bulundurması. Ekranda iz kaldı derdinden ziyade kalem ile rahat işlem yapma düşüncesi beni cezbediyor. Not yazma, çizim yapma, proje oluşturma ve grafik hazırlama gibi işlemler için tasarlanmış bir telefon bence. İşinin ehli sözü bu telefon için geçerli. Ofis programları için ideal bir telefon olmasından ziyade, bloggerlar için en ideal telefon olduğu düşüncesindeyim. Bu telefonu almayı çok isterim.


Bu telefonu seçme sebebim, müzik performansı ve yüksek çözünürlüklü kamerası.  Bu telefonun 2 güne kadar pil ömrü var ve bünyesinde 23 mp. kamera barındırıyor. Bu özellikleri bile telefonu direk tercih etmeme yeterli. Kullandıkları renk seçenekleri, şık ve sade tasarımı ayrı bir hava katarken, telefonun hafıza ve depolama alanlarının çokluğu sadece müzik ve video değil, sosyal medya uygulamaları, oyunlar ve kullanacağınız diğer uygulamalar içinde uygun olduğu hissi uyandırıyor bende. Bu telefon modelinin bana uygun olduğunu düşünüyorum. Hatta youtube kanalıma video yüklemek için bile yeterli olacağı kanaatindeyim.

Son Olarak!

  
Bu iki model arasında kaldım değerli blog okurlarım. Asıl tercih için birkaç gün daha düşünüp net karar alacağım ama bunun öncesinde sizlerin de görüşü benim için önemli. Önereceğiniz farklı bir model var ise yorumlarda lütfen belirtin.
Hayırlı ramazanlar ve iyi bloglamalar


ADAM…

Yorumlar

Popüler Yayınlar