MEMLEKETİN DERDİ NE 1

Öncelikle bunun bir yazı dizisi olmasını umuyorum.  Allah’ın da izni ile her gün sizlere MEMLEKETİN DERDİ NE başlığı altında kendi gözlemlerimi,  sizlerle paylaşacağım. Kahveleri hazırlayın önsözümüz ile başlıyoruz.

Önsöz!

Memleketimin, cennet vatanımın sevdalısı bir genç olarak sizlere gözyaşlarımı sunuyorum. Yazı dizimizin ilkinde sizlere sadece acı gerçeklerden bahsedeceğim.  Art niyetli davranışlardan, haksız kazançlardan ve sapıklıklardan bahsedeceğim. Pembe rüyalı mutlu sonlar için çok erken. Daha o günlere çok var. Uyarıyorum bu yazım sizlerin sinirini bozacak, öfkeden kudurtacak, beni düşman ilan edeceksiniz. Tekrar uyarıyorum bu yazıyı okuduktan sonra akşam uykuyu unutun.  Öncelik kendimden ve kendi cinsimden başlayayım.

ERKEKLERİMİZ!

Bir erkek olarak asıl görevim, kişiliğimi sağlamlaştırmak, kendimi geliştirmek, dilimi terbiye etmek, dinime uygun, vatanıma, bayrağıma ve aileme sadık (eş de buna dahildir) olmaktır. İlk süre de amacımı ve gayemi bilmeden çıktığım uzun yoluma, sonuçları beni üzen, kazancı ise bakış açımı aydınlatan belli başlı deneyimlerim oldu. Kendimce yakıştırdıklarım oldu yapmaya devam ettim. Kendime yakıştıramadığım hatalarım oldu, tekrarı gelince elimin tersi ile ittim. Bilirsiniz hatalar yaptıkça tekrarları da gelir. Bu iyi bir şey aslında. Doğru karar almak için insana bir şans sunar. Yaşım 26 yolun başındayım ama bu yaşıma kadar gördüklerim üzerinden sizlere bir şeyleri de anlatmam gerek diye düşünüyorum. Konumuz dağılmasın. Ben, Bayrak inmez diye bağırırken, ezanım okunduğu her güne şükrederken,  Ay yıldızım gök yüzünde gururla dalgalanırken kendimle iftihar ediyorum. Bunun olması için mücadele ediyorum çünkü. Gayem bu. Bunu çevremde de görmek için baktığımda ise gördüğüm bir gerçek var ki utanç kelimesinin bu kadar ağır olduğunu tahmin edemezdim. Şuan ki gençlerimiz sadık olması gerektiği ailesini para için öldürmeye başlamış. Gör ki vatanını, bayrağını savunana saygısı yitirilmiş. Utanmasını da yitirmiş belli ki “BEN Mİ DEDİM GİT ASKER OL DİYE” sözünü kullanacak kadar alçalmış durumda. Eşine saygısını yitirmiş. Sanki eş olarak seçtiği bayan değil, uzaylı ırkından da artık ondan sıkılmış olsa gerek başka ırk olan insana yani bayanın yanında soluğunu almış o şahsiyet. artık ne kadarı kaldı bilmiyorum. Zaten eşini aldatan erkeğe ayrı bir yazı dizisi yazmak gerek her biri ayrı küfürler ve hakaretler eşliğinde ama Türk imla kuralları görse ülkeyi terk eder.  Kural dışı etiksizliğe dair ne varsa o arkadaşlara (!) özel olur.  Bir de öyle bir şahıslar dolaşıyor ki ortalıkta.  Sorsan Allah var ama kendi için değil. Kendi Papoştan (PAPA) cenneti almış metrekaresi otuz kuruşa.  Ölünce de Miami sahili temalı bir cennet arazisi olacak gibi. Bunlar ayrı bela da ben şu eşini aldatan veya kızlarımızı kirletmeye çalışanlara biraz yüklenmek istiyorum. Zira buralar çok ağır. RTÜK okusa bırak +18 ibaresini özel sınava tutar okutmak için. Ben yine de yazmak istiyorum.  Bu erkek görünümlü mahlukatlar önce kendi anne ve kız kardeşlerine cinsi münasebette aşağılık konumuna yerin dibinde ulaşmış olacak ki başka anne ve kızlara ilişmeye karar vermişler. Yoksa ben annesine, kardeşine saygı duyan birinin bir başkasının annesi ve kız kardeşine bırak asılmayı yan gözle bakacağına inanasım gelmiyor. Kendine bir eş arayan, kalan ömrünü adayacağı bir bayan arayan kişi ayrıdır. Gerçi onunda edep kuralları vardır.  Uyabilene teşekkürlerimi sunarım. Konumuz uzun haliyle bir yerde kesmem gerek kusura bakmayın. Bunların devamı olacak zaten. ...

Seri Bozulmasın!

Seri olması açısından. Yazılarımı kısa tutup sizlerin de okurken sıkılmasını istemem. Kahvemde azaldı yazıma burada ara verirken gidip kahvemi tazeleyeyim. Sizlere iyi bloglamalar dilerim.

ADAM

Yorumlar

Popüler Yayınlar