Beceriksiz Ben

 Merhaba değerli blog okuyucuları, bugün sizlere bolca özür dileyerek ara vereceğimi belirtmeye geldim.  Bildiğiniz üzere ben de bir öğrenciyim. Sınav haftam ve bazı işlerim neticesinde blogumla rahatça ilgilenemiyorum.  İş hayatım ve maddi özgürlüğüm açısından yakın zamanda ki sınavlarıma sıkı bir çalışmam gerekli.

Farklı Bir Konu!

Sınavımdan önce sizlere Akıllı diye tabir ettiğimiz android telefonların vazgeçilmez uygulamaları arasında yer alan  whatsapp uygulaması hakkında okuduğum bir yazıya kısaca değineceğim. Uzun zamandır var olan ve benim daha iki gün önce keşfettiğim whatsapp web hizmetini çok beğendim. Telefonda ki yazım yanlışlıkları ile uğraşmadan klavyeden yazı yazmanın rahatlığına iki günde alıştım. Ama asıl uygulamamız masaüstü olanı. Bu hizmetine karşılık yazılan yazıları okurken en altta yapılan yorumları es geçmek olmaz tabii. O yorumlara göz gezdirdiğimde ise  whatsapp’ın masaüstü uygulaması da uzun bir süredir var” diyenler ve “bu yeni uygulama ayrı bir güzel olmuş” diyenler de var. ben de bu uygulamayı denemek istedim ama kullandığım bilgisayarımın 5-6yıllık tarihine vererek bolca yükleme hatası ile karşılaştım. Bu küçük sorunla daha sonra ilgileneceğim. Bakarsınız bir yazı da ona yazarım…

Dersler!

Açık öğretim’de kamu yönetimi bölümü okuyorum. Bazı sebeplerde ötürü de okulumu biraz aksattım hatta sınavlarına dahi girmediğim derslerim var. bu sene işi sıkıya alıp, derslerimi ihmal etmenin bedelini ödeyeceğim. Yeterince vakit kaybettiğimin ve beklememem gerektiği anladım. Bu nedenle eskisi gibi başarılı bir öğrencilik için inzivaya çekiliyorum. Bu döneme ait yedi (7) dersim var ve gece ile gündüzü karıştırdığım o sürece dönmem gerektiğinin farkındayım. Sıkı bir çalışma ile derslerimi kurtarıp, bölümümden en az kayıpla yeni döneme başlayacağıma inanıyorum. Bunun içinde inancımı mücadele harcı ile karıp sıkı bir çalışma duvarı örmem gerek.

Dönüşüm Muhteşem Olacak!

Klasik bir cümle oldu kabul ediyorum. J ama şimdiki durumu özetleyen tek cümlem bu… İlk okul sürecinde öğretmenlerimiz muhakkak yazdırmıştır. ”Gelecekte ki sana mektup yaz ”diye. Bende aynısını yapacağım bu gece ve geçireceğim 1aylık süre zarfında uykusuz bir çalışma süreci ve blogumun son güncellenmiş hali ile karşınızda olacağım. Sizlere iyi bloglamalar dilerken kahvenizi sıcak tutmanızı da rica ediyorum.


ADAM...

Yorumlar

Popüler Yayınlar