Tekrar Spora Başlıyorum!



İşin aslı çocukluğumdan beri spor yapan ve uzak doğu dövüş eğitimi alan biri olarak spor hayatımı yarıda bırakmak hem fiziksel hem de ruhsal olarak beni kötü etkiliyor. Hele ki zamanında baklavalı bir karın ve kaslı kollarımı çok özlüyorum. Geriye sadece geniş omuzlarım ve İkinci bir gezegen olma yoluna giden göbeğim kaldı.

Net olarak karar aldım ve kendime günlük set hazırladım Bunu da sizlerle her gün paylaşacağım. İlk spor günüm aşırı zorlu geçti aşırı ağrılı bir kola sahibim artık. Bileklerimde ki sızıyı hiç saymıyorum bile.



Günlük setlerimden bahsedeyim. Her gün en az 100 adet şınav 200 adet mekik 50 adet de arka kol kası için çalışacağım. Şuan işteyim 08:15 gibi evde olacağım. Uykusuzum ve yorgunum. Gün sonunda setlerimi tamamlamanın gururunu ve azmimi sizlerle paylaşacağım. Şimdilik bu kadar.

İyi Bloglamalar dilerim.
ADAM...

Yorumlar

Popüler Yayınlar