Gün Sonu Özeti



Los Adanos'tan herkese selamlar.
Gününüz aydın olsun kardeşlerim,ağabeylerim, dostlarım...
Dün, Türkiye genelinde hava sıcaklığının anormal derece de soğuk olacağı bilgisi bireysel olarak yayılırken, benim içimden geçen "ben ne hava tahminleri gördüm; sonunda gül gül öldüm" diyordum.

...ve yine aynı şekilde hiç şaşırmadım.

Adana'da "hell is coming" uyarıları gelmeye başlamıştı :) Sıcak güne başladığımız dün ki vakitlerimiz iş yoğunluğu, hastane günlüğü ve iş molası olarak özetlendi ki ben size bunu uzun uzun anlatma ihtiyacı duyuyorum.



Havanın aşırı sıcak olması bizim memlekette ters etki oluşturuyor. Örneklerini ise say say bitmez ama ben birkaçını size söyleyeyim.

Örnek 1: Aşırı sıcaktan bunalan vatandaş tabancasını çekti güneşe ateş etti ki bu favorimdir :) neyin kafasıydı o dayı :D Allah göstermesin senin magandalığın birini yaralamamış ve iyi ki ölüm yok.

Örnek 2: Yağmurlu hava da göremeyeceğiniz kadar çok şemsiye; Adana da yaz günü açılır. İnsanı eritecek asfaltta yumurta kızartıp çay demleyebileceğiniz o sıcaklıkta yine kafası jöleli ergen ağabeylerimizde ortalıkta gözle görülür somut delillerdendir. O ağabeyleri görünce oturup izlemekten kendimi alıkoyamıyorum. Artık imrenmek mi diyeyim, hayret mi ettim diyeyim şaşırmak mı diyeyim çözemedim. Yok ya şaka yaptım :D onlar ibretlik olanlar. Rabbim; ''görün bunları ibret alın, onlar yapıyor siz yapmayın'' diyor mesajında :)

Neyse o ağabeyler takıla dursun ben on dakikalık mesafeyi yürürken cehennemden aldığım indirim biletlerini hesaplıyordum ( o kadar sıcak yani ) zor bela erimeden müşterimin yanına gittim ve hazırladığım kartvizit örneğini gösterdim. Kendisi hazırladığım kartı beğendi ve basım onayını aldıktan sonra şehir merkezine (bizim tabirimiz ile Çarşı ) yolculuk dolmuş eşliğinde başladı. İşin anormal yanı flash belleği evde unuttum ve iş ertesi güne kaldı (o bugün oluyor). Kardeşimin sağlık raporunu almak üzere istikamet hastahane oldu. Ulan hastahaneye vardım, bildiğin her yer  cennet :) klima var lan hastahane de, arkadaş akan ter bildiğin üstümde kurudu. Neyse doktor abiden aldık raporu iyiymiş şükür sonuçlar stres sinirden uzak dursun dedi o kadar. Bu aralar stres ve sinir bizim köyden pek uzağa gitmiyor ama olsun bu böyle sürmeyecek o güneşli günleri (cehennem sıcağı olmayandan) sahil tadında yaşayacağız.

Ah ulan biraz da huzur kat yayına üff yeme de yanın da yatma ne yatacan la ye gitsin. Turşusunu kur demedik.  Neyse ben hastaneden çıktım su kenarına doğru yürürken sevdiğim ağabeyim Vural Egemen SARIGÖZ ile buluştuk.Kendisini Profesyonel Blog'dan tanırsınız zaten. İş hayatımıza yönelik ortak kârlı bir anlaşma planlıyoruz ama net ve uzun vadeli bir zaman ayarlayamıyoruz. Ah ayarlasak günün sabahına şirketi kurduk biz de işte... zaman sıkıntı bizde. Neyse geçen süre boyunca iş ve sosyal aktivite planlarımızın kalanlarını biraz daha detaylandırdıktan sonra iş evli evine köylü köyüne muhabbetine geldi.

Ha! Unutmadan yakında bir Youtube kanalımız olacak ve düzenli video paylaşımlarımız olacak. Kanal adı belli değil de buluruz biz, anlık rüzgara bakar. Neyse iyi konuştum ve yazdım :) şuan bugündeyim birazdan annemler gelecek kahvaltı sonrası ben kalan işlerin peşinde sıcak sıcak koşacağım.

İyi bloglamalar dilerim.
ADAM...

Yorumlar

Popüler Yayınlar